Pomen kratic:
Angleško-Diesel Particulate Filter (DPF)
Francosko-Filtre à particules (FAP) de Peugeot Citroën (PSA)
Najboljša rešitev za Vaše vozilo
- Regeneracija filtra za potniški in tovorni program vseh modelov norme euro 4,5 in 6.
- Do 80 % prihranka glede na novi del.
- Iste lastnosti kot pri novem delu.
- Certificirani rezultati čiščenja in merjenje začetnega stanja umazanosti na samem filtru.
- V primerjavi z vsemi dosedanjimi metodami je ta postopek popolnoma varen in ni nobenih dodatnih odpiranj ali rezanj filtra DPF-FAP.
- Ta proces ne vpliva na tovarniške garancije proizvajalca vozila.
Regeneracija filtra
Vedno bolj strogi predpisi na področju izpustov plinov v ozračje so pripeljali do razvoja kompleksnejših sistemov na področju prečiščevanja izpušnih plinov pri vozilih. Da bi se dosegle norme, ki so vse bolj zahtevne, se tudi danes nenehno dela na projektiranju in proizvodnji vse bolj kompleksnih sistemov za prečiščevanje izpušnih plinov na motornih vozilih. Proizvajalci opreme za čiščenje in regeneracijo filtrov DPF-FAP in katalizatorjev so sprejeli izziv in opirajoč se na znanje, pridobljeno z dolgoletnimi izkušnjami, so razvili popolnoma nov sistem popolne regeneracije filtrov DPF-FAP in katalizatorjev.
Čiščenje se opravlja brez invazivnih operacij (kot so temperaturni šok, rezanje, varjenje), kar zagotavlja, da fizikalno-kemijske lastnosti filtra ostanejo nespremenjene. Tehnologija omogoča največjo možno učinkovitost tudi pri ponovljenih procesih, pri čemer filter ohrani originalne lastnosti in še naprej deluje kot nov.
Posedujemo najnovejšo opremo za pranje in čiščenje filtrov DPF in FAP potniškega in tovornega programa. Glede na to, da se v tem postopku filter ne odpira in ne reže, sam postopek nima vpliva na veljavnost garancije. Oprema deluje na načelu pulznih valov v kombinaciji vode in kemije pod pritiskom. 100-odstotno ekološko sprejemljivo čiščenje. Čiščenje na naši opremi je učinkovitejše od vseh drugih kemičnih postopkov, po katerih se umazanost zelo hitro povrne.
Koraki pri čiščenju in regenarciji vašega filtra DPF-FAP in katalizatorja
- Vizualna inšpekcija in snemanje notranjosti filtra.
- Test umazanosti z natisnjenimi rezultati.
- Čiščenje, regeneracija filtra DPF-FAP in katalizatorja.
- Sušenje.
- Test čistoče filtra z natisnjenimi rezultati.
- Pakiranje in odprema.
Posledice trajne odstranitve filtra ali nestrokovnega čiščenja
Ali je smiselno trajno odstraniti DPF-filter?
Kmalu se pričakuje uporaba novega zakona o varstvu okolja, ki onemogoča registracijo vozila z odstranjenim DPF-filtrom.
Čiščenje posameznega filtra DPF-Diesel predstavlja manjši strošek od odstranitve filtra in zaustavitve programske opreme.
Vozila brez DPF-filtra onesnažujejo okolje, v katerem se nahajajo.
Na samem DPF-ju in okrog njega se nahaja množica sond, ki jih je treba po fizični odstranitvi programsko zaustaviti, da ne berejo več podatkov. Čeprav obstajajo številna podjetja, ki se ukvarjajo z zaustavitvijo filtra DPF-FAP, je še vedno majhno število tistih podjetij, ki jim to delo uspe opraviti kakovostno in brez posledic za motor.
Izkušnje iz prejšnjih let kažejo, da so številna vozila, na katerih je bilo opravljeno programsko odstranjevanje filtra DPF-FAP, utrpela izredno velike poškodbe, za popravila katerih je bilo treba neredko plačati tudi več tisoč evrov.
Brez DPF-filtra Vaše vozilo izgubi Euro-normo in ga ni mogoče voziti v večini evropskih držav.
Nestrokovna zaustavitev dpf-ja lahko izzove naslednje posledice:
- Okvaro turbokompresorja in samega motorja na vozilu,
- Turbo luknjo – zamudo pri dobavi moči motorja pri nižjih obratih motorja,
- Skupno zmanjšanje moči motorja,
- Visoko temperaturo izpušnih plinov,
- Povečanje toksičnosti plinov in
- Zmanjšanje dolgotrajnosti motorja.